Microsoft office haqida
Microsoft Office - bu shaxsiy kompyuterlar, noutbuklar, telefonlar operatsion tizimlarida mavjud bo'lgan dasturiy ta'minot to'plami. Bu ilovalar yordamida foydalanuvchi kompyuter bilan ishlashda taqdimotlar, matnlar, jadvallar yaratish va tahrirlash, o‘z ma’lumotlar bazasini yaratish va boshqa ko‘plab amallarni bajarishi mumkin. Ushbu ilovalar to'plamiga quyidagilar kiradi: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Publisher, Microsoft Access.
Bu dasturlar nima uchun?
Deyarli har bir kasb qandaydir tarzda shaxsiy kompyuterda ishlash bilan bog'liq. Shuning uchun, ish beruvchi ko'pincha ish e'lonlarida Microsoft Office paketi haqida ma'lumot so'raydi yoki intervyuda bu haqda so'raydi. Ko'proq kompaniyalar to'liq elektron hujjatlashtirishga o'tmoqda, bu esa eng oddiy matn muharrirlari